Friday, April 9, 2010

final oh final

sungguh cepat mase berlalu..aku pon makin hari makin binggung dgn apa yang menimpa diri ku ini...hobi ku membaca novel semakin hari semakin menjadi..haishh..hinggakan terbawa- bawa dalam realiti..huh...semalam shaycull, boo bie ku menjadi mangsa keadaan...semuanya keara dek novel yg ku baca semalam.


DHIRA bila nak baca buka utk final ni???tu la persoalan yg bersarang dalam kepala aku ni...huhuhuhu..asik2 baca yang bukan2 sahaja...=PP..haiyaaa...mama ayah...papepon kakak janji..insyaAllah...kakak akan cuba buat yang terbaik demi mama, ayah n semua...=))..."pesan mama : - kakak jangan sesekali belajar untuk sekadar hari ini...belajar lah untuk seumur hidup"...sungguh dalam makna mama tu...
 wahhh.. apa yang telah terjadi ni..aku sangat merindui mama ku....walaupun ayah agak juga kuat beleter...yang kadangkala menyakitkan telinga ku..tp mengapakha itu yang aku rindui tika ini??adakah ini dilemma yang ak rasai tika final semakin hampir...huhuhu...still thingking??

mama juga sering berpesan bahawa jangan sesekali menipu mama n ayah...tp mmg aku tidak menipu..aku hanya lambat memberitahu..tp adakah mama akan meredhai ku..dengan kelewatan pemberitahuan ku itu?

oh mama n ayah...daku amat merindui mu..sesungguhnyer berkatilah anakmu ini untuk menghadapi fina kali ini...amin...

No comments:

Post a Comment