Sunday, February 21, 2010

aku tetap aku

yeayyy!!!...AK BEBRBANGGA JADI DIRIKU...hahahaha..tetibe je kn..nk buat mcmane...


kisah nyer bermula begini......

aku seronok baca n tgk blog org..sbb ak rase blog diorg cm cantik2 n cute miut..tp ak??..hehehehe..bkn malas atau ape je..(padaha mg pon) tp yg sebenarnye ak x tau nk buat cmane la weiii!!!..cmane???cmane la nk design2 n menggunakan sgale creativity ak yg ade ni..haishhh...(sgale bhase ak melalut..) yeaahhh... wat eva la...do i care?? x kn?? then shut up!....


 

~~kebanggaan menjadi diri sendiri~~


akhirnyer..=))..ak memaparkn kegedikkan ak yg kebelakangan ini menjadi2..hahahaha....

my sayang...who is my sayang???mestila BIG MAC ku!!...yeahhh....lately ni ak asyik je bhsekn diri ak bebiey kat dia n aku panggil dia anje..sbb dia mmg sgt manje yg mengade2..hahahaha(bie if u read this plss apology me)...mmg gedikkn ak..tp ntah la..but ak bersyukur lately ni kitorg mcm x gado lgsg..alahamdulilah..klu x ari2 perang parents ak pon x larat n malas nk layang kitorg dh..tp unfortunately..espeacially mama la...terpakse jd mangse keadaan...sian mama kn??bile ak gado..ak x nk angkt telefon si BIG MAC..so dia dengan berbesar hatinyer pasti akan call mama..hahahaha..tp tu la...aku jugak kene balik..haisshhhh..ini x adil!! i want my justice!!...but ak juga brase sgt bertuah kerana mempunyai daddy ku yg selalu bertindak sebagai pemerhati..observer..yeahh...glad to be ur daughter dad!! 

okie la..time to mandi n ronda2 time..=)))bye...=))

 



 

No comments:

Post a Comment